Garancija
Ukoliko smatrate da nešto nije u redu sa artiklom koji ste kupili, pošaljite nam fotografiju putem e-mail-a pr@arcticfood.rs. Tako ćemo brzo utvrditi da li je potrebno preduzimati dalje mere.
Ukoliko je problem nastao kao rezultat proizvođačke greške, proizvod će biti zamenjen.
Kada se odobri zahtev za garanciju, proizvod će biti zamenjen.
Norway House d.o.o. pristupa rešavanju svake reklamacije odmah po prijemu, ali u zavisnosti od sadržaja reklamacije i potrebe da se istraži više činilaca, krajnji rok za odgovor na reklamaciju je 7 dana od dana prijema reklamacije.
Reklamacije
Kupci mogu prijaviti reklamacije na broj telefona 063/570 925 ili 021/301 40 25 ili poslati na e-mail: pr@arcticfood.rs
Reklamacije na izostanak isporuke porudžbine u dogovorenom roku, kupci bi trebalo da dostave odmah nakon što je istekao rok od 7 radnih dana ili rok koji je naznačen za isporuku poručenog proizvoda, ako je duži od 7 radnih dana.
Reklamacije na primljenu količinu, odstupanja u vrsti proizvoda od poručenih, eventualna oštećenja ili na kvalitet proizvoda, kupci mogu poslati u roku od 7 dana od prijema paketa.
Potrebno je da reklamacija sadrži: identifikacione podatke o kupcu (ime i prezime, e-mail adresu koja je prijavljena prilikom porudžbine), identifikacioni broj porudžbine (broj porudžbine / računa), kao i detaljan opis u čemu se sastoji reklamacija.
Norway House d.o.o. pristupa rešavanju svake reklamacije odmah po prijemu, ali u zavisnosti od sadržaja reklamacije i potrebe da se istraži više činilaca, krajnji rok za odgovor na reklamaciju je 7 dana od dana prijema reklamacije.
Osnovno načelo kojim se Norway House d.o.o. rukovodi u rešavanju reklamacija je načelo dobrog trgovca koji brine o zadovoljstvu svojih kupaca.
Povraćaj novca
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Norway House d.o.o. je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
U slučaju povraćaja novca kupcu koji je porudžbinu platio u gotovini prilikom isporuke ili uplatom na račun prodavca, Norway House d.o.o. će povrat novca izvršiti uplatom na tekući račun koji mu kupac dostavi.